Sunday, November 2, 2008

:: Ku Bawa Ona Ku Ke Service Center ::

:: 1/11/2008 merupakan satu tarikh yang bersejarah kerana tarikh ini lah aku secara rasminya bergelar PUSTAKAWAN USM pada 1/11/2007, alhamdulillah.. sedar tak sedar.. dah setahun dah.. Tapi tarikh ini aku telah aku bawa Kekasihku Ona ke service center di Proton Edar, Sg. Pinang ::
:: Service kali ini adalah kali kedua for 5000km service.. so aku dikenakan charge RM164.95 tak termasuk labour charge sbb free lagi.. ::

:: Aku sampai lbh kurang kul 8.45am tapi Ona dinaikkan ke atas benda tur utk diservis pada pukul 9.45am, fuuhh letih menunggunya..tapi xper, aku lepak dlm tempat menunggunya dan selesa sbb sejuk, ada tv dan minum IndoCafe..huhuhu ::

::Apa2 pun aku berpuas hati dengan layanan staff Proton Edar terutama sekali Encik Hamidi yang friendly dan baik.. aku harap xder la apa2 problem kat Ona aku ni.. lagipun Ona kan dah jadi kekasihku sekarang ini.. ::
:: p/s: aku diberitakan Tiara (kekasih lama ku) bergembira tinggal di Ipoh sekarang, huhuhu.. aku merinduimu jua Tiara Ku.. ::

0 comments: