Sunday, November 9, 2008

:: Apa Aku buat Weekend Yang Lepas ?? ::

:: Weekend yang lepas ek? pagi2 sabtu aku pi Tesco beli brg keperluan kat umah termasuk la Ikan Siakap, aku beli sekor yang kecik2 jer, aku balik rumah terus aku masak Siakap Sweet Sour, resepi Secret Recipe Mak aku, hehhehe.. Sedap siot..sehingga menjilat jari.. nyum nyum.. Lepas jer habis mkn, aku pi Perangin Mall survey USB MODEM sampai la kul 3pm ::

:: Sabtu mlm mcm biasa la, lepak tgk bola kat Khaleel.. Ahad plk tghari aku&kak sira pi jumpa Zu kwn kami dtg dari Perlis dekat Charosta, then kami makan cendol sama ::

:: Hbs jer mkn cendol, Zu pun balik ke Perlis, huhuhuhu .. ::
:: After that, kami pun pi la lunch kat Hameediya [3pm rasanya].. masuk jer kami kat dlm Hameediya, sorg pekerja Hameediya ni offer kami Daging Goreng dia, dia kata akan bg harga VERY CHEAP, kami tanya baper RM? dia kata VERY CHEAP.. kami tanya lagi baper RM? dia ckap VERY CHEAP.. kami pun amik ayam kapitan dan darca.. sampai jer bil kat kami alkisahnya, daging goreng yang dia kata VERY CHEAP tur harganya RM 14.. terperanjat kami, sebab daging kambing goreng tur dalam piring jer, kata VERY CHEAP? hampeh.. then kami komplen, kami reject daging kambing goreng itew.. hahahha ::

:: Then kami pi Indian Street, Kak Sira beli beras Beriyani dan Rempah Ratus, kat Indian Street ni terdapat banyak kedai yang jual rempah ratus malah ribu yang original datang dari India dan Pakistan.. errmmmm.. ::

0 comments: