Saturday, November 22, 2008

:: Kenduri Kahwin Hafiz Mat Ali ::

:: Pada sabtu baru2 ni, 22 November 2008, aku telah pi ke Simpang, Taiping ada kenduri kahwin schoolmate aku di Madrasah Idrisiah dulu namanya Hafiz Mat Ali.. ::

:: Sambil2 pi kenduri ni aku berjumpa lah dgn kwn2 lama, lama xjumpa diorg ni, kebanyakkannya dh jd ustaz, hahaha.. dari kiri; Epy, Mutazam, Pokli & Aku ler ::

:: Semua member2 aku ni dah naik badannya, semua nak jadi mcm size aku dah, hehehe.. ::

:: Sedapnya udang ni, nyum nyum.. tapi udang ni utk pengantin jer, huhuhu ::

:: Hafiz dan pasangannya Hafizah, eh pandai ko cari nama sama ek? ::

:: Ni br kuar dari bersanding, keris di perut, buat org kecut ::

:: Pasangan secocok? of course la.. dh jadi suami isteri dah ::

:: Apis ni erkenal dgn senyuman yang malu2, sengih simpulnya.. apa2 pun aku mengucapkan Selamat Pengantin Baru.. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.. Cepat2 lah dapatkan anak ek?.. Salam mesra dari aku, ikhwan ismail ::
:: Hafiz Mat Ali dan NorHafizah ::

0 comments: