Sunday, April 5, 2009

:: UTP Library .. nice and futuristic design ::

:: Last month aku dan beberapa lagi librarian dari USM telah menghadiri Mesyuarat Persatuan Pustakawan Malaysia Wilayah Utara di Perpustakaan Awam Perak, Ipoh.. ::
:: Actually, ini adalah ala2 mesyuarat agung PPM Wilayah Utara ni, mula2 kami tersilap ke venue mesyuarat ni, kami mula2 pi ke Perpustakaan Tun Razak tapi venue sebenar kat Perpustakaan Awam kat depan rumah MB Perak.. ::
:: Aiikkk bro ni duk msg2 la pulak dalam mesyuarat, hehehe.. siap sengih2 lagi tur ::

:: Pengerusi Mesyuarat sedang berucap iaitu Ketua Pustakawan, Perpustakaan Awam Kedah ::

:: Aku kegumbiraan tetapi ada juga yang kesepian, hehehehe.. ::

:: Lepas jer meeting, kami ada lawatan ke UTP Library.. tapi sebelum tur singgah sebentar ke umah aku di Ipoh..yang join iaitu Shahriza, A. Basheer, Tuan Sira, Jem, Puan Siti Roudhah n Puan Yusliza ::
:: A. Basheer sedang sleepy... ::

:: Tuan Sira yang always control ayu di atas sofa set umah aku [sofa set tur berumur lebih 10 thn] ...ayu ker?? ::

:: Mak aku tengah interview Jem yang dah berbadan dua itew... ::

:: Puan Siti n Puan Yus sedang melihat suasana kawasan umah aku ::

:: This is my first time visit UTP Library ::
:: Aku berada di depan pintu masuk UTP Library ::

:: Pandangan dari luar UTP Library ::

:: Aku duk kat depan Circulation Counter.. yang menariknya kat UTP Library ni adalah interior design-nya.. tengok la rack dia..fuuuhhh GAYAT aku..!!

:: Kat dalam Mini Auditorium.. aku harap USM library nnt ada Mini Auditorium mcm ni... ::

:: Khusyuk mendengar tapi A. BAsheer ??? ::

:: Lift Transparent UTP Library ::

:: Potential Best Super Librarians ::

:: Sejuk jer hati... cerahnya minda... seronoknya ke perpustakaan !! ::

:: A. Basheer pandai meng-cover.. nice pic, A. Besheer berdiri megah di dalam UTP Library ::

:: Mungkin kah aku akan kerja di sini? Wallahu a'lam ::

:: Librarian @ Assistant Manager UTP Library tengah bagi briefing ::

:: Macam biasa..control ayuuuuuuuu... Tuan Sira sedang membelek majalah yang diletakkan di rak majalah terkini ::

:: Nice n simple Singnage ::

:: Signage di setiap rak buku.. flexible pulak tur ::

:: Gambar ni aku bukannya nak focus kat kwn aku sorang ni; Jem atau pustakawan yang lain ni.. tapi aku nak korang tgk tangga kat dalam UTP Library ni.. cuba bayangkan korang duk bwh tangga dan lepas tur....ish ish.. aku harap xder saper amik kesempatan, hehehehe.. ::

:: IT Zone.. terbuka dan bebas tapi senyap dan terkawal ::

:: Gambar bukti aku datang visit ke UTP Library ::

:: Gambar ni pun aku xnak focus kat Tuan Sira sebenarnya tetapi rak buku kat dalam UTP Library ni, cantik la jugak.. tapi gayat bila tgk kat celah2 lubang kat bawah rak2 tur.. ::

:: Dalam one of discussion rooms kat UTP Library ni, nice la.. selesa la jugak..

:: "Bro.. dont dont dont..!!" ::

:: Ok x? bole x apply kat USM Library ? ::

1 comments:

Anonymous said...

pletokaok