Wednesday, October 22, 2008

:: AidilFitri Perlis Indra Kayangan [Last Episode] ::

:: Kini kami termengah2 kerana kenyang sgt2 mkn kat dua rumah; Zu dan Linda.. ::

:: Now, plan seterusnya kami nak gi SHOPPING.. kat mana? Padang Besar..Border Malaysia-Thailand.. alang2 dah sampai area ni, apa lagi, jom la...!! ::

:: Huhuhu..Padang Besar, barang2 murah bole la dapat kat sini, Destinasi Bajet kata kan.. aku bukannya kaya, huhuhu ::

:: Aku xder la beli byk pun, juts beli jersey Da' Gunners dua helai, Home&Away..kain pun ok la jugak kualiti dia..nak beli ori xmampu, siam pun siam la..asalkan ada like ori punyer.. ::

:: Ma aku ada la suruh beli Beras Pulut Susu, sekilo RM3 jer..kalo kat tempat lain mahu RM6 sekilo.. apa2 pun Padang Besar tempat persinggahan kami ke 3 (kot) ::

:: Destinasi seterusnya kami nak pi rumah kawan kami; Hazli&Kak Sue.. time on da way tur, kami singgah ke satu tempat penternakan Burung Kasawari, Kuda, Selembu, Rusa etc.. sempatlah posing2 skit.. ::

:: Final Destination adalah rumah kawan lama kami Hazli&Kak Sue..diorang ni husband&wife..Hazli ni member lama aku, duk satu bilik dari matrix sampai la ke final year degree dulu..diorang skrg ustaz dan ustazah..apa2 pun aku seronok jumpa diorang ni, kami dijamu nasi lemak special dari Kuala Perlis dan Taman Kemajuan yg dibeli oleh ayahnya..::


:: [Pic by Bro Reza] ::
:: Last but not least.. kami semua happy sangat2 sbb best berjalan raya sama2 sambil menikmata keindahan alam yang Allah ciptakan untuk kita..
Akhir sekali..
Selamat Hari Raya,
Salam AidilFitri,
Maaf Zahir Batin,
Kullu 'Am Wa Antum Bi Khoir ::

[Next Weekend, travel to KL&Selangor]

0 comments: