Tuesday, July 14, 2009

:: Weekend Hari Tur ::

Aiii lama x update blog ni kerna kebizian yang berlaku dalam hari2 ku..
Dua minggu lepas, sepupu2 aku dr Terengganu mai ke Penang dan singgah ke rumah aku, depa pi naik Bukit Bendera, then aku bawak depa pi makan kat Kapitan Nan Tandoori, tapi kami wat keputusan makan kat umah jer sbb kesian kat baby..
:: Sampai jer umah, aku suruh Mimi, sepupu aku yang balik bercuti dari Ireland sapu lantai umah aku..heheh sori MIMI.. sajer jer nak tgk pandai ker tak sapu tur ::

:: Mimi n Aishah makan nan dengan lahapnyaa!! ::

:: Mimi paling awal habiskan Roti Nan dan Ayam Tandoori tur ::

:: Makan kat bawah jer la ek? ::

:: Nyummmyy ::

:: Ini episod lain pulok, weekend hari tur aku buat resepi aku sendiri, telur dadar udang.. uiishh ::

:: Ikan Keli Sambal ::

:: Ikan Keli Bakar.. (Ikan keli ni aku beli kat Jamil, staff Engineering library) ::

:: Cicah dengan budu tur.. (Budu hadiah oleh Kak Emilin, Librarian Medical Library USM Kelantan ::

0 comments: