Wednesday, July 30, 2008

:: Trip to Bukit Tinggi, Indonesia [Part 4] ::

:: Aku berdiri di hadapan LandMark Bukit Tinggi iaitu Menara Jam Bukit Tinggi ::

:: Berjalan2 di Pasar Bukit Tinggi, Indonesia..Cuba tengok budak kecik belakang tur, dia wat apa tur?? ish ish..tak perasan aku.. ::

:: Gerai di jalanan Indonesia, gerai sebegini banyak kita boleh lihat di dalam drama2 dan filem2 Indonesia ::

:: Di salah sebuah kampung di Bukit Tinggi, Indonesia ::

:: Aman dan Nyaman..syoknya kalo dapat duk kat Bukit Tinggi, Indonesia ::

:: Tasik Maninjau, Masha Allah..takjubnya aku, lawa, cantik, terpesona...Cuba tengok awan kat belakang aku tur, sama aras dengan aku bergambar tur ::


:: BillBoard Telco di Indonesia.. " Gak ada batas " ::

:: Jalan raya di Bukit Tinggi, Indonesia..Tidak pernah ada 'machet' ::



0 comments: